ابزار بادی, ابزار برقی, ابزار دستی و عمومی, ابزارهای اندازه گیری, ابزارهای مکانیکی و گاراژی, ترکمتر و مولتی پلایر, دسته‌بندی نشده, عمومی

ابزارآلات برند فورس یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین ابزارآلات

ابزارآلات می توان به برند فورس force tools

ابزارآلات برند فورس

از جمله برند خای معروف ابزارآلات می توان به برند فورس اشاره کرد. برند فورس از جمله برند های تایوانی با کیفیت است که امروزه توجه بسیاری مشاغل و مهندسین را به خود جلب کرده است.

ما در این مقاله قصد داریم به صورت کامل و اختصاصی این برند را بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

ابزارآلات می توان به برند فورس force tools

ابزارآلات می توان به برند فورس force tools

برند فورس ساخت کدام کشور است؟

به نظر شما این برند محصول کدام کشور است؟ این برند ساخت کشور تایوان است و این موضوع تا حدود کیفیت خوب این برند را نشان می دهد. معمولا محصولاتی که ساخت تایوان هستند کیفیت معقولی دارند.

از طرفی می توان به جرات گفت که کلیه تولیدات برند فورس از بهترین فولاد ساخته شده و با بالا ترین کیفیت تولید و عرضه می شود.

محصولات برند فورس از فولاد آلیاژی کروم وانادیوم ساخته شده اند که همگی به روش DROP FORGED تولید شده و چندین مرحله عملیات حرارتی دیده اند و بسیار مقاوم در برابر خوردگی و سایش هستند.
آلیاژ دیگر ی که در این محصولات به مورد استفاده قرار گرفته می شود، کروم مولیبدن است که در محصولات فشار قوی از آن استفاده می شود
مانند بکس ها و آچارهای ضربه خور.

به محصولاتی که در ساخت آن ها از آلیاژ کروم مولیبدن استفاده شده به اصطلاح فشار قوی گفته می شود که برند فورس شامل طیف گسترده ای از محصولات فشار قوی را شامل می شود.

محصولات این شرکت دارای استاندار های بین المللی بسیاری از جمله مانند ISO9001 ، DIN و … می باشد.

ابزارآلات می توان به برند فورس force tools

ابزارآلات می توان به برند فورس force tools

درباره ی شرکت برند فورس

پل ون درمرو (Paul van der Merwe ) مالک و بنیان گذار این برند می گوید که در حال کار کردن با ابزارآلات بودم و سخت مشغول کار. ناگهان به این فکر افتادم که این ابزاآلات اگر به چه صورت باشد کیفیت بهتری دارد و این شد که به فکر تولید ابزار با کیفت افتادم .

پل ون درمرو در سال 2010 با تمرکز بر ایده خود تولید ابزارآلات با کیفت را شروع کرد و در سال 2011 برند فورس را به صورت رسمی ثبت کرد.

چه چیز ابزارآلات برند فورس را متفاوت می کند

طبق گفته مدیران این شرکت: در طول بیش از دو دهه فعالیت، ما گستره تولید محصولات را گسترده تر کردیم و اکنون بیش از 4000 خط تولید راه اندازی کردیم و در حال حاضر مشغول به کار هستند و همینطور به گسترش محصولات در شاخه های مختلف با توجه به کیفیت می پردازیم.

از ابزارآلات مربوط به کارهای روزمره تا وسایل سنگین و صنعتی و حتی محصولاتی که در هر فروشگاهی ( منظور ابزارآلاتی که کاربرد بسیار خاص دارند) یافت نمیشود تولید می کنیم.

ما نه تنها یک برند و محصول فوق العاده داریم، بلکه یک تیم بسیار اختصاصی و حرفه در ضمینه های مختلف داریم که به نیاز شما رسیدگی می کنند.

(و در آخر شعار برند فورس )

هر چیزی که نیاز دارید، ما داریم . و اگر آن را نداشته باشیم، آن را به دست خواهیم آورد.

محصولات برند فورس

برند فـورس تقریبا در تمام شاخه ها ابزار های متنوع و گوناگونی دارد از جمله این محصولات  می توان به انواع مختلف آچار ، آچار دم موشی ، آچار چرخ ، انواع آچار ستاره ای ، آچار دو سر رینگ  ، انواع آچار آلن ، پیچ گوشتی ، آچار فرانسه  آچار ترکمتر، مولتی پلایر ، بکس ، جعبه، بکس ، ابزار تخصصی خودرو ، ابزار تعمیرگاهی  بسیاری ابزارآلات سبک و سنگین دیگر.

ما در سبد محصولات فورس بالغ بر ۲۰۰۰ قلم ابزار متنوع موجود است که می تواند پاسخگوی طیف وسیعی از صنایع ازجمله راهسازی، ساختمان ، نفت و گاز و پتروشیمی ، خودروسازی و صنایع وابسته باشد.

گروه ابزار پیشه با افتخار اعلام می کند که نمایندگی این محصول با کیفیت را دارد

شما می توانید کلیه محصولات برند فورس را بصورت اورجینال به صورت آنلاین یا حضوری از گروه ابزارآلات ابزارپیشه تهیه کنید.

گروه ابزار پیشه با بیش از 40 سال فعالیت همواره می کوشد تا بهترین ابزار با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را برای شما تامین کند.

جعبه بکس – برند فـورس

Array
آچار – برند فـورس

Array

لطفا امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *