درباره ابزارپیشه

درباره ما : ابزار پیشه فروشگاهی اینترنتی برآمده از فروشگاهی با قدمت 40 سال در قلب بازار ابزار ایران است. شروع فعالیت های این فروشگاه با تهیه ابزار آلات صنعتی برای کارخانجات و شرکت های بزرگی همچون شرکت نفت، راه آهن، خودرو سازی های مختلف و کارگاه های صنعتی کوچک و بزرگ بود که با ایجاد تغییر و تحولاتی در جهت کاری، اقدام به واردات ابزار آلات و توزیع آن بین همکاران ابزار فروش در سراسر ایران نمود.

نتیجه سال ها تلاش در این زمینه اخذ نمایندگی های مختلف از برندهای معتبر دنیا بوده است. مجموعه ابزار پیشه ، با داشتن تجربه در هر دو زمینه تهیه ابزار و واردات ابزار آماده ارائه هر گونه خدمات به مشتریان گرامی خود می باشد.

زمانی که خرید ابزار در بین ایرانیان بیشتر به سمت آنلاین شدن پیش رفت و مشتریان برای تامین نیاز های واحدهای صنعتی خود به فضای اینترنت  روی آوردند نیاز به حضور در فضای مجازی احساس شد و فروشگاه اینترنتی ابزار پیشه متولد شد.

این فروشگاه با بهترین برندهای ابزار موجود در بازار همکاری مستقیم دارد و شعار خود را “ضمانت اصالت کالا و ارایه نازل ترین قیمت ها” قرار داده است. این مجموعه در برگیرنده طیف وسیعی از ابزار آلات صنعتی از جمله نوع برقی و شارژی، ابزار دستی و مکانیکی، ابزار بادی (پنوماتیک به فرانسوی: Pneumatique)، اندازه گیری، انواع آچار ترکمتر و مولتی پلایرها و … می باشد.

ابزار پیشه دارای نماد اعتماد الکترونیک ( E نماد ) از مرکز توسعه تجارت الکترونیک است و این اطمینان را به مشتریان خود میدهد تا یک خرید امن را با ما تجربه کنند.

سوالات متداول

بله،سفارش با پيك موتوري به همراه دستگاه كارت خوان ارسال ميشود.در اين روش هزينه پيك با خود مشتري ميباشد و ارسال فقط براي سفارشات داخل تهران امكان پذير ميباشد.

سفارشاتي كه تا ساعت ١٣ نهايي شوند (پرداخت انجام شود و اطلاعات ارسال ثبت گردد)همان روز به مراكز ارسال فرستاده ميشوند.براي سفارش هاي١٣ به بعد فرداي آن روز به مراكز ارسال حمل ميشوند.

كالايي كه خريداري نموده شده تا ٤٨ ساعت بعد در صورت استفاده نكردن از آن و باز نكردن سلفون ابزار ميتوانيد آن را مرجوع كنيد و وجه سفارش را از ما دريافت نماييد.

(اين مورد براي ابزار هاي برقي و اندازه گيري و دقيق مانند تركمتر و مولتي پلاير صدق نميكند)

شما عزيزان ميتوانيد به آدرس مجموعه ما كه در سايت درج شده مراجعه نماييد و كالاي خود را به صورت حضوري خريداري نماييد
ساعات كاري ابزار پيشه به شرح زير ميباشد

شنبه تا چهارشنبه٩ الي ١٧
پنج شنبه ها ٩ الي ١٣

در مجموعه ابزار پيشه ما براي تمامي ابزار هاي بادي تعميرات و خدمات پس از فروش ارائه ميدهيم و خريداران نگران خرابي ابزار هاي بادي خود نباشند.ما با كارشناسان مجرب و قطعات يدكي آماده تعميرات و خدمات دهي به شما عزيزان هستيم.
كليه امور تعميرات و كاليبراسيون تركمتر و مولتي پلاير نيز پذيرفته ميشود.اين ابزار ها پس از تعمير به آزمايشگاه كايبراسيون فرستاده شده تا دقت آنها تنظيم گردد و سپس تحويل مشتري ميگردد تا با خيال راحت بتوانند از اين ابزار دقيق در كارگاه خود استفاده مجدد نمايند.

امكان ارسال كارشناس براي راه اندازي و نصب وجود دارد ولي هزينه اين كار با خود مشتري ميباشد و در صورت توافق كارشناس مربوطه به محل پروژه ارسال ميگردد.

ابزار پيشه محلي براي فروش ابزار در طيف گسترده با برند هاي گوناگون مي باشد.تمام تلاش ما بر اين است كه ابزار هايي با كيفيت و داراي گارانتي و خدمات پس از فروش به مشتريان ارائه كنيم.
در نتيجه هر ابزاري كه داراي گارانتي و خدمات پس از فروش از شركت مادر باشد و از مجموعه ابزار پيشه خريداري شده باشد داراي همان خدمات نيز ميباشد.
براي مثال ابزار برقي رونيكس داراي ١٢ ماه گارانتي شركت رونيكس است.
ابزار دستي فورس گارانتي بر روي بكس ها و آچارهاي خود دارد.